• PROJEKTY
    4`N STUDIO
    4`N STUDIO | E-MARKETING
    Marketing internetowy – forma marketingu,
    używająca jako medium Internetu i strony WWW
    (World Wide Web). Służy do przesłania
    informacji marketingowej i pozyskania klientów.

    ZAPRASZAMY
  • 4`N STUDIO
    PROJEKTY
    4`N STUDIO | E-MARKETING
    Marketing internetowy – forma marketingu,
    używająca jako medium Internetu i strony WWW
    (World Wide Web). Służy do przesłania
    informacji marketingowej i pozyskania klientów.

    ZAPRASZAMY

Serdecznie Zapraszamy Na Naszą Nową Stronę WWW
Poświęconej Projektom Stron WWW - Grafice - Fotografii Produktowej - Marketingu - Multimediom

ZOBACZ

Serdecznie Zapraszamy Na Naszą Nową Stronę WWW
Poświęconej Projektom Stron WWW - Grafice - Fotografii Produktowej - Marketingu - Multimediom

ZOBACZ

POLUB NASZ FUNPAGE I OTRZYMAJ 5% RABATU

NA NASZE USŁUGI PROJEKTÓW GRAFICZNYCH

POLUB FB

Celem naszych działań jest zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej oraz skłonienie potencjalnego Klienta do wykonania określonej akcji która bezpośrednio przyczyni się do wzrostu sprzedaży w Twojej firmie.
Zależy nam na tym aby Twój potencjalny Klient:
- Trafił na Twoją stronę a nie na stronę konkurencji;
- Napisał e-maila lub zadzwonił w celu zapytania o konkretną ofertę;
- Dokonał zakupu w Twoim sklepie internetowym; - Zapisał się na listę w newsletterze - dołączył do grona subskrynentów;
- Odebrał kupon rabatowy.
E-MARKETING - JAK DZIAŁAMY?
- Analizujemy Twoją konkurencję;
- Określamy grupę Twoich docelowych Klientów;
- Analizujemy i prognozujemy koszty kampanii;
- Opracowujemy metodę dotarcia do Twojej grupy docelowej;
- Ustalamy cele które zamierzamy osiągnąć poprzez działania e-marketingowe;
- Określamy budżet kampanii.
KREACJA - Kreujemy spójny wizerunek Twojej kampanii / strony www / całej Firmy;
- Kreacja tzw. landing page - strony docelowej która ma za zadanie skłonienie odwiedzającego do wykonania konkretnej akcji np: zapisanie się na listę mailingową;
- Kreacja banerów reklamowych na potrzeby kampanii reklamowej.
MEDIA
- Dobieramy środki i media które skierują potencjalnego Klienta na Twoją stronę www; - Przygotowujemy kampanię reklamową w internecie; - Reklama banerowa na portalach internetowych (kreacja + zakup mediów) - Pozycjonowanie stron www; - Reklama kontekstowa w Google AdWords; - E-mail marketing; - Reklama Social Media (Facebook Ads.) ANALIZA I WNIOSKI - Testujemy Twoją stronę www pod względem użyteczności. Gromadzimy informacje na temat preferencji Twoich Klientów;
- Badamy różne scenariusze;
- Mierzymy skuteczność ruchu na stronie w odniesieniu do zakupionych mediów dla kampanii reklamowych;
- Wyciągamy wnioski i opracowujemy metody na poprawę skuteczności danej kampanii reklamowej w internecie;
- Poprawiamy wygląd strony docelowej i dodajemy nowe funkcjonalności;
- Poprawiamy wynik jakości kampanii w internecie.

Projektujemy i wykonujemy w pełni funkcjonalne strony docelowe (landing page, strona lądowania, strona produktowa, micropage, microsite, mikro-strona). Landing Page jest to strona na którą trafia Twój potencjalny Klient po kliknięciu w reklamę.
Prosta, ładna i czytelna grafika, bez klasycznego menu oraz elementów które mogłyby rozpraszać uwagę użytkownika;
- Jeden dobrze zaplanowany cel;
- Zwrot skłaniający do wykonania akcji, np. Wypełnij formularz, Kup teraz;
- Krótkie i zwięzłe teksty pisane językiem korzyści, opracowane przez Copywritera.
Głównym celem strony docelowej jest konwersja, tak jak ma to miejsce w każdej kampanii e-marketingowej. Konwersja jest to współczynnik który określa nam jaki procent osób które odwiedziły mikro-stronę wykonało konkretną akcję, na przykład:
- rejestracja w serwise,
- pozostawienie danych kontaktowych,
- zapisanie się do newslettera na listę subskrynentów,
- powiadomienie znajomych o akcji, o ofercie zamieszczonej na stronie docelowej,
- zapoznanie się z konkretną ofertą, usługą lub produktem danej marki,
- odbiór kodu rabatowego - zakup w cenie promocyjnej,
- wzięcie udziału w konkursie.
Podczas prowadzenia kampanii w internecie Landing Page lepiej się sprawdza niż zwykła strona internetowa. Landing Page powinna być fundamentalnym elementem wszystkich profesjonalnie prowadzonych działań e-marketingowych ponieważ:
- W dużo większym stopniu, niż zwykła strona, jest w stanie przekonać Klienta do skorzystania z konkretnej oferty firmy;
- Skupia uwagę użytkownika na jednym, konkretnym aspekcie (produkcie, usłudze);
- Zapewnia wyższy współczynnik konwersji dla prowadzonych akcji marketingowych w internecie, co pozwala zredukować koszty kampanii;
- Zmusza użytkowników do wykonania konkretnych akcji;
Nasze projekty stron docelowych szybko się ładują i dobrze się wyświetlają również na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) - co pozwala dotrzeć do większej ilości zainteresowanych osób.
KAMPANIA E-MARKETINGOWA Z WYKORZYSTANIEM LANDING PAGE
Mikro strona powinna być bazowym elementem całej kampanii reklamowej w internecie a potencjalni klienci mogą dotrzeć do Twojej strony docelowej poprzez:
- linki sponsorowane Google AdWords
- reklamy na portalach społecznościowych (Facebook Ads)
- akcje e-mail marketingowe
- banery internetowe na portalach i wortalach tematycznych (Onet, Wp, Google)
INTEGRACJA
Nasze kreacje pozwalają na szybką integrację landing page z zewnętrznymi aplikacjami, przydatnymi podczas organizowania akcji e-marketingowej tj:
- Programy do e-mail marketingu,
- Systemy CRM,
- Systemy płatności elektronicznych
- Facebook’iem,
- Google Adwords,
- Google Analytics.

Serdecznie Zapraszamy Na Naszą Nową Stronę WWW
Poświęconej Projektom Stron WWW - Grafice - Fotografii Produktowej - Marketingu - Multimediom

ZOBACZ
100%
FOTOGRAFIA
80%
FILM
55%
GRAFIKA
60%
PROJEKTY WWW