Celem naszych działań jest zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej oraz skłonienie potencjalnego Klienta do wykonania określonej akcji która bezpośrednio przyczyni się do wzrostu sprzedaży w Twojej firmie.
Zależy nam na tym aby Twój potencjalny Klient:
- Trafił na Twoją stronę a nie na stronę konkurencji;
- Napisał e-maila lub zadzwonił w celu zapytania o konkretną ofertę;
- Dokonał zakupu w Twoim sklepie internetowym;
- Zapisał się na listę w newsletterze - dołączył do grona subskrynentów;
- Odebrał kupon rabatowy.
E-MARKETING - JAK DZIAŁAMY?
- Analizujemy Twoją konkurencję;
- Określamy grupę Twoich docelowych Klientów;
- Analizujemy i prognozujemy koszty kampanii;
- Opracowujemy metodę dotarcia do Twojej grupy docelowej;
- Ustalamy cele które zamierzamy osiągnąć poprzez działania e-marketingowe;
- Określamy budżet kampanii.
KREACJA
- Kreujemy spójny wizerunek Twojej kampanii / strony www / całej Firmy;
- Kreacja tzw. landing page - strony docelowej która ma za zadanie skłonienie odwiedzającego do wykonania konkretnej akcji np: zapisanie się na listę mailingową;
- Kreacja banerów reklamowych na potrzeby kampanii reklamowej.
MEDIA
- Dobieramy środki i media które skierują potencjalnego Klienta na Twoją stronę www;
- Przygotowujemy kampanię reklamową w internecie;
- Reklama banerowa na portalach internetowych (kreacja + zakup mediów)
- Pozycjonowanie stron www;
- Reklama kontekstowa w Google AdWords;
- E-mail marketing;
- Reklama Social Media (Facebook Ads.)
ANALIZA I WNIOSKI
- Testujemy Twoją stronę www pod względem użyteczności. Gromadzimy informacje na temat preferencji Twoich Klientów;
- Badamy różne scenariusze;
- Mierzymy skuteczność ruchu na stronie w odniesieniu do zakupionych mediów dla kampanii reklamowych;
- Wyciągamy wnioski i opracowujemy metody na poprawę skuteczności danej kampanii reklamowej w internecie;
- Poprawiamy wygląd strony docelowej i dodajemy nowe funkcjonalności;
- Poprawiamy wynik jakości kampanii w internecie.
Projektujemy i wykonujemy w pełni funkcjonalne strony docelowe (landing page, strona lądowania, strona produktowa, micropage, microsite, mikro-strona). Landing Page jest to strona na którą trafia Twój potencjalny Klient po kliknięciu w reklamę.
Prosta, ładna i czytelna grafika, bez klasycznego menu oraz elementów które mogłyby rozpraszać uwagę użytkownika;
- Jeden dobrze zaplanowany cel;
- Zwrot skłaniający do wykonania akcji, np. Wypełnij formularz, Kup teraz;
- Krótkie i zwięzłe teksty pisane językiem korzyści, opracowane przez Copywritera.
Głównym celem strony docelowej jest konwersja, tak jak ma to miejsce w każdej kampanii e-marketingowej. Konwersja jest to współczynnik który określa nam jaki procent osób które odwiedziły mikro-stronę wykonało konkretną akcję, na przykład:
- rejestracja w serwise,
- pozostawienie danych kontaktowych,
- zapisanie się do newslettera na listę subskrynentów,
- powiadomienie znajomych o akcji, o ofercie zamieszczonej na stronie docelowej,
- zapoznanie się z konkretną ofertą, usługą lub produktem danej marki,
- odbiór kodu rabatowego - zakup w cenie promocyjnej,
- wzięcie udziału w konkursie.
Podczas prowadzenia kampanii w internecie Landing Page lepiej się sprawdza niż zwykła strona internetowa. Landing Page powinna być fundamentalnym elementem wszystkich profesjonalnie prowadzonych działań e-marketingowych ponieważ:
- W dużo większym stopniu, niż zwykła strona, jest w stanie przekonać Klienta do skorzystania z konkretnej oferty firmy;
- Skupia uwagę użytkownika na jednym, konkretnym aspekcie (produkcie, usłudze);
- Zapewnia wyższy współczynnik konwersji dla prowadzonych akcji marketingowych w internecie, co pozwala zredukować koszty kampanii;
- Zmusza użytkowników do wykonania konkretnych akcji;
Nasze projekty stron docelowych szybko się ładują i dobrze się wyświetlają również na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) - co pozwala dotrzeć do większej ilości zainteresowanych osób.
KAMPANIA E-MARKETINGOWA Z WYKORZYSTANIEM
LANDING PAGE
Mikro strona powinna być bazowym elementem całej kampanii reklamowej w internecie a potencjalni klienci mogą dotrzeć do Twojej strony docelowej poprzez:
- linki sponsorowane Google AdWords
- reklamy na portalach społecznościowych (Facebook Ads)
- akcje e-mail marketingowe
- banery internetowe na portalach i wortalach tematycznych (Onet, Wp, Google)
INTEGRACJA
Nasze kreacje pozwalają na szybką integrację landing page z zewnętrznymi aplikacjami, przydatnymi podczas organizowania akcji e-marketingowej tj:
- Programy do e-mail marketingu,
- Systemy CRM,
- Systemy płatności elektronicznych
- Facebook’iem,
- Google Adwords,
- Google Analytics.